پیوند من و باباییپیوند من و بابایی، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
وروجک نیامده من وروجک نیامده من ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

من و وروجکم

:-(

1392/9/23 18:20
نویسنده : فعلا مامانی
161 بازدید
اشتراک گذاری

هنوزم خونمون ساکت...دلم پر پر میزنه که داشته باشمت ...واقعا که هنوز عادت به تنهایی ندارم...دیگه بابایی نمیخواد درباره شما صحبت بشه ...میترسم که تو تنهایی بمیرم ...فقط تو رو از خدا میخوام ...از پارسال شب یلدا بیست کیلو کم کردم  دیگه  کم مونده باربی بشم ... فکرام تیکه پارست  دیگه به یه چیز فکر نمیکنم  چند تا فکر با هم دارم ... واقعا این اهنگ حرف دل منو میزنه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساسان
24 آذر 92 19:36
حال که رفته ای دل دلیل می آورد و عشق گریه میکند ، با این همه جای خالی ات پر نمیشود نه با خیال نه با خاطره... حالا که رفته ای دلتنگم ، دلتنگم که رفتند آن روزها.
ماری
27 آذر 92 16:49
مهران، مامان محمدصالح
28 آذر 92 2:09
زندگی را رنگ بزن، رنگ شادی ... نگذار او رنگت کند! به رنگ غم .. رنگ شادی چه رنگی ایا میگردم پیداش میکنم ...